Mag Magowie są mistrzami w magiach lodu, ognia i arcane. Nie mają sobie równych w zadawaniu masowych obrażeń z dystansu jako rzucania magicznych pocisków w pojedynczy cel czy sianiu zniszczenia pośród przeciwników na szerokim terenie działania. Magowie potrafią także zwiększać magiczne umiejętności sojuszników, tworzyć prowiant, a nawet przywoływać magiczne portale do dalekich ziemi. Szukając kogoś, kto by wprowadził wrogów do piekła, mag byłby bardzo dobrym wyborem. Z ich magicznymi zaklęciami, mogę się założyć, że czego mag by nie zrobił, wróg na pewno go poczuje. Sianie zniszczenia to nazwa gry magów, w której bardzo dobrze sobie radzą. W ich arsenał wchodzą potężne zaklęcia spowolnienia, polimorfii, frost novy, które bez problemu zatrzymają przeciwnika w miejscu.
Zalety -Bardzo efektywny w niszczeniu wielu przeciwników naraz czarami AoE -Nieźle sobie radzi w ucieczce przez czary Blink, Frost Nova i Ice Armor -Doskonały w walce na zasięg -Może transportować siebie innych graczy przez przywoływanie portali do stolic swej frakcji -Zaklęcie polimorfii skutecznie odcina wroga od walki (Crowd Control)
Wady -Może nosić tylko zbroję cloth -Nieuzdolniony w close-combat -Nie posiada żadnej umiejętności leczącej
Dostępne rasy: Human, Gnome, Draenei, Undead, Troll, Blood Elf Typ: Ranged DPS Drzewka talentów: Arcane, Fire, Frost Pasek mocy: Mana Dostępne typy zbroji: Cloth Dostępne bronie: Laski, różdżki, sztylety, miecze Krótki opis: Perfekcyjny DPS z CC
Opis klasy zapożyczony z portalu WoW-Space.info
|